2009-09-25
 20:22:11

hajdo

hej på er :)
jag kom precis hem, var i lägenheten och målade litegrann, ska ändra min väggfärg till vit! innan var den grå.. så nu är jag nöjd :) hoppas bara att vi får färg rån affären imorgon så dom inte protesterar, haha.

Tidigare idag var det skola och jag försov mig litegrann, men jag kom bara typ tjugo minuter sen. hade ensemble, men min grupp hade inte kommit igång ändå så det var ganska lugnt :) daniel hjälpte oss med stämmor, fick en ganska enkel men satte den fan inte när vi skulle köra alla instrument tillsammans. julia körde samma stämma som jag och hon tappa också bort den hela tiden. men vi ska sätta det :)

efter skolan åkte jag och andre hem till mig och lagade lite mat, som vi åt framför tvn, sen gick vi upp till mammas lägenhet och målade som sagt lite :)

nu väntar jag på andre. ska kolla på film sen hoppas jag på.. hoppas ni har en trevlig fredagskväll! :) jag skriver imorgon ;) puss!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: