2009-09-27
 21:06:18

så ligger det till just nu

tjenixen
kom precis hem, trodde ja skulle träffa andre men hade väl blivit nåt missförstånd eller något men nu sitter jag iaf hör ensam, utan något att göra ja.. får väl skriva här en stund, sen kolla lite nya inlägg från olika bloggar och sen också kolla facebook och sen min mail. får hoppas klockan gått lite snabbt då så jag kan lägga mig.. vill inte sitta utan att ha nåt att göra..

repet gick bra, repade från någon gång efter två till halv sex - sex typ. helt slut var allihopa. vi gav allt i slutet :) känns mycket bättre nu, de mesta kändes mkt mer säkert nu än innan. är inte lika orolig inför konserten på torsdag. satte dessutom en grej i min låt som jag inte suttit typ en endaste gång innan, så det kändes jävligt skönt! hoppas jag sätter det på repet imorgon med .)

Efter repet åkte jag camilla, julia, jimmy och karolina till wieselgren och köpte varsin kebabtallrik, fast karolina köpte bara en pommes, fast den var nästan lika stor. helt sjukt hur mkt mat man får för pengarna där! världens godaste och generösaste ställe ;) haha.

skriver kanske sen, nu blir det som sagt facebook bloglovin å mailen. pusshej!

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: