2009-09-07
 18:39:25

en skoldag full med mycket lektioner

Hej på er.
Åt middag för en stund sen, pommes med falukorv. inte det nyttigaste och sådär men fanns ingen mat klar så jag gjorde något snabbt bara. gjorde alldeles för mycket bara, har typ hälften av tallriken kvar men den var överfull när jag började. hehe.

Idag är det måndag, började skoldagen med Engelska som inte var så värst kul men satt mest och skrattade med Sandra. båda två var visst lika usla på engelska, speciellt på morgonen sådär. efter det var det matematik, diagnos! gick väl hyfsat med tanke på ett helt sommarlov utan matte! haha. efter det var det dags för idrott, skulle springa till posthuset och tillbaka till centralen sen skulle vi upp på bron och springa upp och ner tre gånger men jag sket i det för foten gjorde ont. sprang iaf till posthuset och tillbaka, så lite springning fick jag gjort iaf! lunch sedan, sen sceniskt musikprojekt som verkar vara en riktigt rolig och bra kurs. nu får vi chans att planera konserterna riktigt ordentligt allihop! efter det skulle vi repa och det gick väl som det gick eftersom daniel snodde johan ifrån oss, johan som vi verkligen behövde på min låt! men han kom in i tio minuter på slutet och då gick det utmärkt!

Hur har eran dag sett ut? :)

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: