2009-09-06
 11:28:55

en timme kändes så mycket längre

Godmorgon! jag och älskling låg o drog oss i sängen ganska länge, även om klockan bara är halv tolv nu. eller vafan det kändes som att vi låg där väldigt länge och bara drog oss, men när jag tänker efter nu så låg vi bara där i en timme för vi vaknade halv elva. konstigt hur tiden kan kännas så långsam ibland och ibland alldeles för snabb, jaja.

just nu är älskling däruppe i köket och gör pannkakor till oss, ska bli gott, är svin hungrig, senare blir det nog till att vara barnvakt. andre orkade itne hjälpa mig så jag vettefan vad jag ska göra. hoppas det blir en kort stund bara.

nu ska jag gå upp och se om någon pannkaka är färdig! skriver väl senare. puss!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: