2009-09-24
 21:24:07

fullplanerat hela tiden

hej igen :) sorry för den dåliga uppdateringen men var i lägenheten till 10 igår, sen duschade jag å åt kvällsmat sen kom älskling å så la vi oss och kollade på tv och myste :) imorse var jag uppe i lägenheten med pappa, han fixade så peter kan spackla våra väggar snabbt och bra! spackla är riktigt svårt! så nu kommer det bli bra :) så imorgon kommer han och fixar det, o idag var jag mamma thomas och lilian där och målade mina väggar, mammas väggar och storarums väggarna. målar på ett lager till imorgon efter att peter spacklat :)

Nu ska jag faktiskt bara slappna av, ta en god kvällsmat och kolla på en film faktiskt :) hade vart skönt med älskling här men idag får jag roa mig själv. imorgon är de skola från halv nio till tre, sen blir det arbete i lägenheten hela dagen lång, enda fram på kvällen. så vet inte om jag skiver nåt imon, det får vi se hur det blir imorgon :) 

när allt är färdigt i lägenheten så kommer jag att visa bilder! har fotat litegrann nu varje dag, så kommer att lägga upp allt när de e helt klart så ni ska få se skillnaden, och hur de har sett ut från början och ju mer o mer vi gjort :)

nu - ägg o bacon till en film :)
sen - sängen men boken.

Godnatt, OM jag inte skriver sen ;)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: