2009-09-27
 22:56:17

FULLT upp hela veckan.

Hejsan svejsan, vad gör ni? jag har kollat runt på facebook, läst bloggar och kollat min mail. pappa har nu betalat ett klädesplagg jag beställt :) hoppas det kommer snart! :)  iaf, har ingenting att göra nu så jag sitter och gör töntiga o tråkiga test/quiz på facebook, så otroligt onödiga saker men som jag gör för att tiden ska gå ganska ofta. som ett tidsfördriv. inget liv kan man annars kalla det. haha.

jag kanske ska passa på att kolla på ett avsnitt av true blood, skulle gjort det för så längesen men antingen så har jag fastnat vid internet eller så har jag haft annat att göra. det senaste har jag ju mest varit i lägenheten varje dag, idag har jag inte vart där någonting, men imorgon efter skolan ska jag dit direkt o slipa, måla och tapetsera .) sista ruset kvar nu, andre ska nog vara med imon med, så det kan nog gå fort :) hoppas jag iaf, vill få allt färdigt snart, vill flytta in ordentligt! :) men kommer bli mkt den här veckan, allt inför konserten varje dag, fix i lägenheten typ varje dag med, konsert på torsdag, halvårs firande på fredag ;) + besök på um. lördag blir det middag med älskling förhoppningsvis och på kvällen kanske maskeradfest hos karolina. haha. skulle bli kul :)  och på söndag kanske jag ska på andres lillebrors innebandy match :)  som ni ser, FULLT upp! men det blir kul :D veckan efter är det dags för gymnasiemässan också, vet inte än vilken dag jag kommer att få stå där men någon dag blir det iaf. hela klassen kommer att stå där någon gång under dessa dagarna. :)

Träningen får jag börja med nästa vecka någon gång när allt förhoppningsvis börjat lugna ner sig :) har vart så mycket de senaste så träningen har fått lida, och jag saknar det.. men jag ska snart komma igång igen! :) ordentligt!

nu blir det ett avsnitt av TRUE BLOOD, sen KANSKE jag ska möta andre och gå ner till honom och sova. vi får se. orkar inte packa saker inför imorgon, orka idrott! är helt slut verkligen.. knäet har ju inte läkt heller. men jaja, det fixar sig väl. byebye! skriver imon lr nåt <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: