2009-09-03
 22:25:33

har äntligen fått köpt mig en ny kamera



Efter skolan tog jag och älskling bussen hem till honom, efter en stund kom pappa ner för vi skulle låna andres bil eftersom mamma hade bilen så vi hade ingen. gud vilken tur att andres mamma köpt en bil åt honom! :) Åkte till NetonNet och hittade kameran jag ville ha nästan direkt, lite krångel med färgerna eftersom jag trodde att den jag ville ha hette Black så krånglade det ju till sig. men visade sig tillslut att den jag ville ha hette Gray. Fixade också ett 2 GB minneskort till också. När jag tog upp kameran påväg hem sen blev jag mycket stolt över mitt val, kameran var uber snygg! hade ju bara sett den på bild.

ska fixa en bild till er med ;) så ni får se vilken jag köpte. Den heter iaf Samsung PL50 om ni vill kolla själva :)
Shopping / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: