2009-09-22
 17:58:39

har fått nycklarna!

Hej, förlåt att jag inte skrivit på ett tag men igår hade jag fullt upp hela dagen och nu är jag äntligen hemma. Igår vare skola och åkte hem ca 5, då hämtade jag andre och mamma alla målarburkar och tapeter och allt som behövdes i våran nya lägenhet :) Vi fick nycklarna igår! underbart :D Efter en stund drog andre hem, och jag mamma o thomas började den långa renoveringen i lägenheten. mamma o thomas målade tak och väggar i köket, rev ner den ena tapeten och jag kämpade med struktur tapeten i mitt rum! fick ner hela väggen innan vi gick hem iaf, tur att vi ska måla de andra väggarna ;) bara att måla över strukturtapeten, men den måste bort påd en väggen jag ska tapetsera på. idag skulle vi egentligen börjat måla mina väggar i mitt rum, men mamma var tvungen att jobba och thomas mådde inte bra. så jag ska nu plugga, ensam. andre skulle egentligen hjälpt mig men ah.. så blev det inte. så jag ska plugga strax och kanske gå upp senare och börja göra ordning i mitt rum iaf, med tejp och så. ska nog dra upp innan skolan med pappa imorgon och börja måla iaf :)

skriver säkert senare igen, får se hur snabbt jag blir färdig med pluggningen. ska kanske försöka lägga mig tidigt idag med, eftersom vi var hemma typ 1 igår? haha.. är skit trött idag. Ha dt bra iaf! :) ska nog visa er lite bilder från igår om ni är intresserade med ;) men vet ej om det blir nu, eller ens idag. puss!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: