2009-09-16
 08:47:01

helt slut efter tre pass på gymmet igår

Hej, förlåt att jag inte skrev igår men jag hade skola till halv fem och då snabbade jag mig direkt till gymmet, skule på instruktör möte och byta några maskiner :) sen körde jag uppvärmning i 15 minuter sen styrka en stund. sen var det dags för Aerobics med Fatima, Julia och Camilla. Detpasset var inte direkt jättekul men helt ok ändå. är ju ändå träning liksom. men de var typ vanlig dans, blev varken svettig eller trött. Efter det här 1 timmes passet med Aerobic var det dags för 30 minuter ABS. Riktigt jobbigt pass och jag ska fortsätta gå på dom för de ger så bra resultat. Man tränar mage och rygg, så det ska jag fortsätta med :) efter det passet skulel vi gå på ett pass som vi aldrig hade testat förut, BOX! och shit vad jobbigt det var. Riktigt kul att få boxas och så. Fick göra massa armhävningar som jag bokstavligt talat SUGER på! haha. BOX höll på i 1 timme och de sista tjugo minutrarna skulle vi köra FYS, alltså springa, armhävningar och sådant. Körde en stafet som var riktigt jävla jobbigt! men kul var det iaf :) komhem till älskling typ, tio över nio! blev ingen dator för mig.

älskling har redan åkt till skolan för hanskulle repa med sin grupp, men jag börjar tio så nu ska jag snabba mig iordning och sen gå till bussen :) skriver när jagkommerhem! slutar två idag och tror jag stannar i skolan och pluggar med camilla då, men kommer nog inte hem alldeles för sent för andre ska nog vara med sin akompisar idag så jag åker nog direkt hem.

kanske uppdaterar i skolan, har ju fått tillbaka min dator! dom har bytt ut hela tangentbordet så det är helt rent och snyggt! innan var det en spricka och så hade jag fått rosa nagellack på tangenterna. nu ser det helt nytt ut = )

VI HÖRS! ha en underbar dag :) usch jag har träningsvärk!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: