2009-09-06
 19:16:54

hemma iaf.

hej. är hemma och har vart hemma en stund nu. är fortfarande barnvakt och vet inte hur länge jag kommer att vara det. hoppas på en stor slant pengar sen iaf! haha. nej men hoppas på en liten slant iaf,  :) skulle jag verkligen behöva just nu! ;)

när filippa har blivit hämtad så ska jag visa er lite bilder. sen ska jag nog lägga mig och börja läsa på andra twilight boken, har äntligen läst färdigt den första! mycket trevligare att läsa långsamt än att stressa igenom böckerna, man njuter mer av dom om man läser lite då o då. så nu är det dags för andra boken iaf, har den och två till kvar! sen en annan bok av henne som inte handlar om samma historia. ser framemot att läsa den och se om den är lika bra!

nu ska jag fortsätta prata med mikael och karin på msn, sitta med filippa i knäet, kolla facebook och bloglovin! skriver sen =)

glömt att visa er min väska jag köpte, såhär ser märket ut på den iaf! haha..
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: