2009-09-22
 21:52:37

informationsblad

Godkväll, nu har jag suttit ett bra tag med att försöka få fram nåt som ska vara med på informationsbladen om konserten som måste ut snart. Har precis skickat det till Bea så ska hon fixa det med en snygg layout! kommer bli bra det här, biljetterna är übersnygga! snart ska jag starta igång The Sims 3, längesen jag spela det nu! hehe. sen ska jag nog lägga mig, blir en lång dag för mig imorgon, skola till två sen måla och fixa i lägenheten hela dagen. skriver kanske en gång till innan jag lägger mig men vi får se, ska iaf visa er lite tråkiga bilder ifrån igår först innan sims 3. ska ha med min min kamera imorgon, igår hade jag bara min mobil! så sorry för kasskvalité.

Ha dt! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: