2009-09-14
 22:18:33

klagar bara..

Godkväll. har suttit vid datorn ett jävla bra tag nu utan att göra något vettigt eller speciellt alls.. mår inte alls bra. känner mig otroligt känslig och vill bara lägga mig ner och gråta.. varför? ingen jäkla aning.. känner mig bara så ostabil.. känner mig så kass.. så dålig. som att jag inte duger till något. en jobbig känsla jag gärna klarar mig utan. men när den väl kommer får jag inte bort den.

Tillräckligt med klagandes.. hur mår ni idag? haft en bra dag? Jag började som sagt skolan halv nio, och slutade halv 5 ungefär. Gick till hemköp och fick köpt mig en hallongrotta och en vaniljbulle. skit gott och det fick mig lite piggare. tog bussen till Högsbo med älskling, hans syster fyller år idag och vi skulle dit och fira henne :) 26 år! Grattis =)

Var hemma runt 8 och har inte gjort ett skit sen dess, bara stirrat på skärmen och velat skrika och gråta.. usch. vill bara vara med älskling nu och få en stor kram.. men vågar inte gå genom skogenner till honom, ensam.. måste jag vara rädd.. :( vill träffa honom nu! känna hans varma kropp runt mig, tröstande och helt underbar. kan ju drömma.. antingen tvingar jag mig igenom skogen eller så får pappa köra ner mig klockan elva sen.. men då är klockan alldeles för mkt och saken var den att vi egentligen skulle suttit hemma hos honom och pluggat natur. men han har redan börjat och känns onödigt för mig att tvinga mig själv ner dit då när han redan gjort läxan.. kan jag lika väl stanna hemma.. men vill itne vara utan honom. vill inte sova ensam.. bara tanken får en klump i magen att växa, varför? ännu en fråga som lyder varför?.. har så många frågor men så jäkla lite svar. usch..

SKa inte sitta och trötta ut er. skriver imorgonkväll tror jag. kan inget lova.. beror på mitt humör och hur mycket jag har att göra. imorgon är dagen  fullsmäckad med skola, träning och plugg. ångest redan nu!

Hoppas ni har det bra iaf! :)


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: