2009-09-29
 00:41:31

Långt, men hoppas ni orkar läsa :)

hej nu är jag hemma. blev skola till typ halv fem - lite längre. sen gick jag å andre med august till centralen. august åkte hem och vi gick till burger king tills mammas kollega kom och hämtade oss, vi åkte och jobbade i 2 timmar typ. ångrar mig fett mycket, ryggen gör ont, fötter och händerna också. inte värt två timmarsbetalt när jag behöver skatta med. men litegrann får man ju iaf, gäller bara att tidsrapportera med.

Kom hem runt 9 tiden ungefär, direkt till lägenheten. jag och andre målade färdigt mitt rum, sen skulle han hem och då började jag att ta bort tejp runt lister, dörren och i taket. gick väl ganska bra men på vissa ställen lossnade det tapet men det fixade mamma, och på vissa ställen var det grått som hade på nåt sätt hamnat bakom tejpen när vi först målade grått på väggarna, så det ser lite dumt ut nu när jag har vita väggar. men imorgon ska mamma måla mina lister så får hoppas det blir bra :) tiden gick snabbt som fasiken, så kom hem för en liten liten stund sedan, och klockan är redan halv ett? hur fan kan tiden gå så fort!

Jag känner mig helt slut i heela kroppen, humöret är helt ok fast känner mig irriterad men vet ej varför. fötterna värker som faaaen. vilket är sjukt jobbigt! idag hade vi ensemble i skolan och shit vad kul det var att köra alla låtarna faktiskt :) jävla drag i alla typ, förutom balladen camilla har men den är ju ändå vacker och fin :)  det ska nog gå bra det här på konserten :) Ingen som vill komma och se? :)

nu ska jag slappna av litegrann, kolla nya blogginlägg, facebook och min mail :) sen blir det dags för sängen och ett kapitel i "ljudet av ditt hjärta" och sen blir det verkligen till att sova! skulle börjat 9 med sång imon men august V smsade mig och sa att ja kunde ta ett sångpass klockan elva, så jag hoppas det stämmer, för jag får nu mer sovmorgon och inte den jävla långa håltimman jag får varje tisdag. för nästa lektion börjar halv ett och sångpasset är bara 30 min långt!

Imon har Ettorna sin första konsert och jag ska vara mec och hjälpa till litegrann under konserten, vet itne än vad jag kommer att få göra men det ska bli kul och lärorikt :) och sen ska det bli kul att se hur ettorna är på scenen :) och om de kan sina saker! ;)

nej nu blev det för långt det här inlägget, hoppas ni orkat läsa igenom allt och hoppas det är bättre med långa inlägg mer sällan än flera ointressanta korta inlägg mer ofta, iaf för ett tag. den här veckan har jag vekligen fullt upp och känner att jag verkligen inte får in någon tid till att ta det lugnt, plugga eller göra något. hinner inte vara mkt mer i lägenheten den här veckan heller. fullt upp varje dag, och mamma flyttar antagligen in vilken dag som helst, hade velat vara med men jag har fullt upp.. så jag får flytta in i efterhand, har ju ändå pappas hem så länge.

NU - HEJDÅ! :) Skriver KANSKE imonbitti, annars SENT imon kväll ;) GODNATT!
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


ronja

Svar: Jag tror inte det är det. Fick det i födelsedags present. För mig att det stod något annat på asken som var med! :)



PUBLICERAT: 2009-09-29, 15:15:31 | URL: http://ronjastrid.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: