2009-09-20
 18:42:52

ljudet av ditt hjärta

Idag har vi rensat och packat 14 lådor typ! kommit en bra bit påvägen, behöver så jäkla många lådor bara. Andre var precis här bara en liten stund, så nu skulle han hem till wojt och kolla på något sjukt haha. alex och jasmin var här också förut eftersom jag passat alex hela dagen, men klockan fem ungefär så kom jasmin med. men efter bara en stund så kom carolina och hämtade dom för alex skulle på innebandy träning. nu är jag ensam igen och har inga lådor att packa i mer. ska försöka plocka iordning lite i mitt rum snart, kanske! haha. sen kanske fortsätta läsa på tredje boken av twilight serien som jag precis börjat på! Ljudet av ditt hjärta - heter den. eller så ska jag kolla på en film eller spela tvspel. eller så blire till o plugga en stund.. men tror nog det blir något av det andra. Jag skulle behöva ta det lugnt och bara njuta av att inte ha någon att göra, för jag brukar få ångest och panik så fort jag inte har något att göra för jag hatar att vara ensam. men ska försöka för en gångsskull att verkligen försöka njuta av det lugna. skulle jag må bra av.. hehe.

jag skriver kanske senare, nu ska jag försöka att bara slappna av och må bra! skola imorgon igen. blir en jobbig vecka framöver.



Jag älskar dig mer än du
någonsin kommer att förstå! <3





Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: