2009-09-01
 22:05:28

mår inte alls bra idag.

hej! sorry för dåligt uppdatering idag, har vart hemma mått svin dåligt verkligen och det gör jag fortfarande. men jag har bara städat, rensat, packat och tvättat hela dagen! jag och mamma har haft fullt upp. vet inte när vi kommer att få flytta in så lika bra att börja.. även om jag mått dåligt så har det känts bättre när jag varit igång hela tiden, men så fort jag tar det lugnt och slappnar av så känner jag hur dåligt jag verkligen mår.

skulle behöva stanna hemma imon med, men jag får inte. de e friluftsdag imon med, brännboll..orka.. kommer att få sitta och titta på ifall jag mår som jag gör idag. kul? inte direkt. får ta med mig min twilight bok och läsa.. efter detta ska jag njuta med älskling hela dagen =) 5 månader imon! hihi. älskar honom!

nu ska jag kolla på so you think you can dance, tills andre duschat färdigt. då ska ja in i duschen och sen njuta med älskling hela kvällen och natten.

hoppas ni haft en bra dag iaf! <3

här har ni min älskling som jag firar 5 månader tillsammans med imorgon! Jag älskar dig så obeskrivligt mkt! <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: