2009-09-10
 23:06:59

sängen med "när jag hör din röst"




Blev inget True blood avsnitt, fastnade vid ett spel på facebook och vid msn med mikael och johan. störda människor dom där två! skön humör har dom båda två så man bara vill strypa dom, haha.

men nu ska jag borsta tänderna gå på toa och fixa mig för sängen. ska lägga mig och läsa och sen sova. börjar halv nio imorgon! alldeles för tidigt. 10 är helt perfekt som jag börjar på onsdag och torsdagar. otroligt skönt att ha lite sovmorgon. men imorgon blir det till att gå upp klockan 7! usch orkar inte ens tänka på det. är iaf dags för att stänga av datorn nu. ska bara visa er dagens outfit.

skriver kanske imorgon bitti! om jag hinner :)
sov gott och hoppas ni haft en bra dag! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: