2009-09-03
 22:42:25

schemat har inte riktigt suttit sig i huvudet ännu



nu - facebook (farmville & farmtown), bloglovin och msn. sen - vänta på att mamma kommer hem med mina kläder från h&m som jag beställde för hur längesen som helst! blir nog sängen med "om jag kunde drömma" efter det.

skola imon.. halv nio till halv tre, nåt sånt. ensamble, skapande verksamhet och kultur & idéhistoria. ser ju fram emot ensamble och skapande verksamhet. ensamble är kul, ska börja med min låt! scary! barn av vår tid!! skapande verksamhet - lyssna på resterande låtar från konserten, min grupps framtädande kvar! det vill säga, MIN låt! nervös.. tur att mikael sjunger det mesta, och bra gjorde han det med! :)
Ser inte fram emot kultur & idéhistoria så värst mycket, inte direkt mitt favoritämne direkt. usch på att vi ska läsa kursen på TVÅ år med!

skriver säkert en gång till innan jag lägger mig, hoppas ni haft en bra dag :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: