2009-09-07
 19:24:29

shlager



Här sitter jag och lyssnar på Shalgermusik, alla hitsen! ska se till och städa nu faktiskt! så att det lir klart, när jag städade i lördags så blev det aldrig riktigt klart innan jag gick ner till andre så nu ska jag göra färdigt det! :)
Shlager är nog den bästa musiken att städa till! den gör en sjukt glad och galen! haha.

älskling kommer hit snart så jag vet ej om jag skriver senare, men vi får se. annars får ni ha det så jättebra så hörs vi imorgon! ska gå och kolla på färg med mamma efter skolan, men skriver när jag kommer hem efter det! slutar halv fem så det kan bli ganska sent.

Puss o hej! :)
Städning / 1 kommentarer


H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) sovit gott ? ^^,



PUBLICERAT: 2009-09-08, 07:45:30 | URL: http://haaiidi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: