2009-09-27
 00:59:27

som gamla tider

Godkväll folk.
Kom precis hem från fatima, var där med henne såklart, ivet och yusra. efter en stund kom hennes familj hem så nour satt med oss också. sen kom samar en stund innan vi skulle dra :)
trevligt att göra sånt jag gjorde för ett år sen igen, tappade kontakten helt förra hösten, lite tråkigt ändå. med det kanske det ska bli ändring på? hoppas jag iaf :)

nu äter jag OLWs STJÄRNOR - Sourcream and Onion. Mina favorit chips fan :) prova dom om ni inte gjort dt! helt sjukt goda :D sen har jag godis och dillchips också om jag blir sugen! haha.

andre kommer antagligen senare och kryper ner bredvid mig i sängen, så tillsdess ska jag nog kolla runt lite på internet och sen se vart tiden tar mig. känner mig ganska trött men får se hur det känns när jag kolalt facebook, bloglovin och tråkiga bdb.

skriver kanske sen, om inte så.. godnatt :) hoppas ni haft en trevlig LÖRDAG :)

PUSS!
Tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: