2009-09-03
 08:37:17

tappar aptiten direkt

Godmorgon, igår åkte jag och älskling och åt pizza, som vanligt typ. tjocka oss lite gör vi nog ganska ofta! iförsej var det ganska längesen innan igår om jag inte minns helt fel, men de satt gött iaf. förutom att andre fick äta halva min bit med eftersom jag alltid nuförtiden tappar aptiten så fort ja börjar äta, och så mår jag illa.. men efter en timme igen är jag svin hungrig. sjukt jobbigt! och jag vet inte varför.. har mått riktigt dåligt de senaste dagarna och det gör jag fortfarande. förstår verkligen inte vad det kan vara! någon som tror sig veta?

iaf, innan vi åkte o käkade pizza igår så handlade vi lite gott på PLOPP. en stor godispåse, jag hade vart godissugen heela dagen, så jag var bara tvungen. åt inte så mkt av det på kvällen heller men de är väl alltid bra att spara och ha typ en annan dag, som..idag? :D slipper jag köpa nytt varje dag. borde inte äta godis egentligen, skulle ju bara göra det på fredag och lördag. men jag skyller på att vi firade 5 månader igår! Haha. fast jag sitter och smaskar i mig en godis nu, och vad ska jag ha för ursäkt till det då? haha.

nej men på kvällen myste vi mest framför tvn, skulle kollat på en film men tiden gick så fort och vi gjorde annat så klockan blev för mkt och andre ville sova. jag själv var långt ifrån trött..

idag är ja då helt sjukt trött eftersom jag inte kunde somna förrän sent inatt. börjar som tur är 10:15 så jag har lite tid på mig.. skönt. väntar just nu på att min plattång ska bli varm, ska ge mitt hår lite tid för en gångsskull. orkar aldrig lägga ner tid på att platta det längre, för ibland gör jag det förgäves. hoppas håret är på min sida idag iaf, hoppas hoppas.

skriver kanske innan jag åker igen! men bara kanske. har en massa att göra efter skolan med så skriver jag inte innan skolan så skriver jag nog ikväll, om jag hinner. dagen är fullspäckad med saker! ha det gött!


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: