2009-09-13
 22:43:48

True Blood och När jag hör din röst - fastnat för det här med vampyrer.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av True Blood och sen lägga mig i sängen och läsa "När jag hör din röst". Börjar tidigt imorgon med engelska, sedan matematik och sedan idrott. efter det har vi sceniskt musikprojekt som är riktigt roligt och efter det har vi ensemble, kör Rytmen av ett regn imorgon med och sedan på fredag kommer vi att börja med Relalalaxa som Adam kommer att köra lead på. Kommer bli skit skoj!

Efter skolan imorgon ska jag och andre hem till hans syster för hon fyller 26 år imorgon! Grattis Malin! Hoppas du får en underbar födelsedag! :)

Nu - true blood.
Sen - sängen med boken.
Skriver imorgon kväll eller imorgon bitti  (OM jag hinner!)

GODNATT =)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: