2009-09-19
 16:17:34

underbart mysig kväll igår

Hej :) nu är jag hemma igen, följde andre till bussen och sedan gick jag hem. skönt väder det är ute idag då, så passade när jag inte har ett skit att göra! så det blir en innedag för mig, ensam. när det är så fint väder ute! jaja.

igår hade jag en jättemysig kväll med älskling! kollade på en film vid namn Antichrist, helt sjuk film! men värd att se verkligen. vi lagade pommes och schnitzel till middag, mycket gott. sen värmde vi en blåbärspaj jag hade köpt och gjorde vaniljkräm. hade också köpt godis och cocacola. som ni märker, en mysig kväll med film och mycket gott, och framförallt med världens bästa pojkvän! :) <3

nu ska jag sätta på mitt bandage på mitt knä, började verka som fan nu när jag följde älskling hem. sen ska jag kolla runt på internet en stund, sen ska jag nog antingen börja göra lite Electronica musik eller börja packa inför flytten. det börjar närma sig! konserten med! men et går bra för min grupp :)

Jag skriver säkert sen! <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: