2009-09-17
 15:56:11

update från skolan

Hejsan, sitter i skolan - i studion och andre sitter och programmerar musik till hans ensemble grupp. jag har suttit och bara läst sen typ halv 2? tog precis upp min dator. har inte ett skit att göra. ska träna klockan sex! tiden går hur jävla långsamt som helst. vill bara att tiden ska gå snabbare så att gruppassen på gymmet kan börja! :)

efter gymmet vet jag inte vad jag ska göra, men är väl hemma efter nio så då är klockan ganska mycket så hinner ju inte göra så mycket.. läsa och tv kanske? får väl se om jag sover hemma o ensam eller om andre kanske vill komma eller om han frågar om jag vill sova hos honom. vi får se hur allt blir. just nu vill jag bara att klockan ska bli sex iaf! haha.

nu är jag kissenödig så jag ska gå på toa! puss
my lovely school / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: