2009-09-24
 23:47:19

update när jag har tid

Blev ingen film, läste en massa blogginlägg och fastnade vid farmville och farmtown på facebook...inte alls bra. ska se om älskling kanske vill se filmen jag skulle se idag, med mig imon! :) vi får väl se, får övertala honom ;) haha.

nu blir dt faktiskt sängen med boken "Ljudet av ditt hjärta" :) helt besatt av dessa helt underbart bra böcker, läser från och till skolan varje dag och varje kväll innan jag somnar, om inte älskling sover här ;)

jag skriver KANSKE imorgon bitti elelr någon gång under dagen i skolan, om skolans internet funkar som det INTE gjort det senaste.  annars blir det en update imon kväll eller på lördag. för på lördag ska andre antagligen vara med sina vänner och då uppdaterar jag nog :) ska vara så mkt som möjligt i nya lägenheten med och där har jag inget internet ännu. så så fort jag är hos pappa så skriver jag! :)

ha dt bra och sov gott nu. GOOODNIGHT! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: