2010-02-03
 18:45:36

100302

Hej på er.

Jag sitter i soffan hemma hos pappa och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Hon ska köra mig ner till andre, skönt att slippa sova ensam inatt. sov hos honom inatt och jag sov stenhårt och skönt! när jag sov hemma ensam natten innan vaknade jag minst tjugo gånger på natten, sov jätteoroligt. jag märker skillnad så fort jag inte sover ensam. så det känns skönt att jag ska sova med älskling inatt! :)

När jag kommer hem till honom ska jag plugga gehör och musiklära iallafall, prov imorgon.. panik! jaja, bara att göra så bra jag kan liksom. kan inte stressa mig själv så mkt. jag kan inte göra mer än jag kan.

Idag vare skola, från 08:30 - 15:00. Med efter det repade vi till 16:15 typ. så jag var inte hemma förrän ganska sent.

Nu ringde min mamma, så nu ska jag packa ner datorn och allt annat och gå ner.

Skriver när jag får tid nästa gång :)

Puss på er <3
Dagsbeskrivning / 2 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Det ska jag! :)



PUBLICERAT: 2010-02-03, 22:03:53 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Haha, nej? :P



PUBLICERAT: 2010-02-03, 22:10:06 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: