2010-02-05
 07:54:27

100502

Godmorgon folks.

Jag blev precis färdig så nu sitter jag bara o väntar på min mamma. Vad gör ni därute? Skolan? Sove? Jobbet? :)
Jag ska iallafall åka till skolan om en stund, ska träffa stylisterna och planera inför konserten, nästa vecka gäller det!
Iaf, om det inte tar allt för långt tid så hinner vi ha lite ensemble också, förhoppningsvis. för det behövs!
Efter det så är det redan lunch, hoppas på god mat för jag är redan hungrig nu! haha.
Sen äre Skapande verksamhet, ska lämna in känslo text till Daniel, oh.. hoppas vi går igenom de idag med, vill inte vänta! antingen det eller så kommer vi lyssna på danslåtarna.

Efter skapande är det bara en lektion kvar o den är bara 40 minuter och det är Matematik B. Jag har börjat gilla matte igen! =) men den lektionen är kort så den går riktigt fort så jag ska jobba på bra idag för har redan kommit efter. fan vilket tempo vi har i matten nu jämfört med innan. Matematik A på ett och ett halvt år. Matematik B på ETT HALV år. helt sjukt.. men jag ska klara detta =) jobba hemma! haha.

Men sen slutar vi, och då ska min Ensemble repa inför konserten. Vet inte hur länge det blir, men längst till typ halv fem. hoppas dt blir ett bra rep för vi behöver all rep tid vi behöver.. inte som i onsdags när man slösar bort en jävla massa tid på att löjla sig och sega.. Kan ju hoppas att människor är litemer mogna och disicplinierade(?) idag. hope so.. vilket inte känns så värst sannolikt.

Jaja, jag vet inte om jag skriver mer idag för jag ska ha en myskväll med min älskling idag. Ska laga middag, eller så köper vi hem en pizza, haha. kolla på film o lite sådär :)
Vad ska ni göra idag? :)
Jag skriver så fort jag har tid över :D och nåt att berätta!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: