2010-02-25
 16:55:22

25 februari

En lika jobbig dag idag med.. känner mig så ledsen hela tiden. ledsen, sur, arg, besviken. känslorna går upp och ner hela tiden, ena stunden ena känslan o helt plötsligt går den över till något annat. varför? känns läskigt.. vill bara må bra och vara glad. har ju så underbara människor runt mig som faktiskt bryr sig om mig. varför ska jag bry mig om allt annat? annat som bara tär på mig och drar ner mig i en jävla håla där jag bara känner mig så värdelös. försöker hålla mig kvar här uppe där min underbara pojkvän finns som alltid försöker hålla mig på bra humör, Camilla min bästa vän finns också alltid här för mig. så nu ska jag bara försöka tänka på allt positivt! :)

jag är hemma ifrån skolan iallafall. är hungrig. äta snart. sen kanske plugga?
ha en bra dag! (:
The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: