2010-02-07
 15:19:34

7e februari

Hej på er. Tänker bara skriva ett snabbis inlägg. Jag är helt slut idag så jag orkar inte vara så pratig, haha.

Helgen har gått fort, lite för fort men jag har haft det underbart skönt och kul :)

Fredag blev en riktig myskväll med älskling, kyckling med pommes :) Film och lets dance!
Lördag började lugnt o skönt hemma hos mig bara, en dusch och låg i soffan framför tvn. senare mot kvällen åkte jag och andre hem till Johan och träffade mina bästa vänner =) Kollade på melodifestivalen och hade allmänt trevligt=)

Jag johan andre och Camilla tog oss en promenad lite senare och fan vilket utsikt över hela stan det var :) massa lampor, riktigt vackert! :)

Iallafall idag har jag inte gjort någonting alls typ, jag har packat för idag ska jag hem till mamma igen, fan vad tiden går. Har också suttit med planeringen inför konserten. :)

Börjar dra ihop sig nu, på torsdag gäller det! någon som vill komma? :) kram!

Jag skriver när jag orkar, kan inte lova att det är idag. pusshej
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: