2010-02-23
 10:23:15

en bortglömd vänskap

Tiden går så fort och saker och ting förändras så fort.
Vet inte vad jag känner efter allt som hänt. men saker jag fick reda på efter att vi slutade prata gör det lättare för mig att glömma dig. du kom mig jävligt nära och betydde oerhört mycket för mig. mer än vad många andra någonsin gjort, men det kastade du bort. på många sätt. du varken pratar med mig eller ens ser åt mitt håll. till vilken anledning? du och jag mådde inte bra det sista, båda två hade saker som gjorde oss ledsna som gjorde att vi inte orkade vara glada hela tiden. och det förstörde mycket. vi började att tjafsa och bråka, men egentligen, man har sånna stunder ibland. alla mår vi någon gång inte bra och klarar inte av att vara glad och trevlig hela tiden. vänner borde inte låta sånt komma emellan varandra. jag gick runt och undrade hur du bara kunde låta våran vänskap glida iväg sådär. trodde den var viktigare och betydde mer än så. jag blev väldigt ledsen. du sa att du behövde tid innan du kunde börja prata med mig, men det har gått ett jävla tag nu och du har inte sagt så mycket mer än att du vill ha dina saker. visar väl ganska tydligt att du faktiskt låtit våran vänskap försvinna och glömmas bort. och att det är det här du vill. för ett tag sen hade jag brytt mig om detta men jag gör inte detta längre.

att du valde att gå bakom min rygg, med samma sak 4 ggr. att man inte bara kan hålla vad man lovar eller inte lova de alls! eller vara ärlig om saken. inte gå bakom min rygg och hoppas att jag inte märker det. hoppas du är stolt över att du gjorde det. och jag tror nog du fattar vad jag syftar på. hoppas du inte ångrar dig.

hör av dig om du vill prata om saken.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: