2010-02-26
 21:38:27

Fredag!

Hej på er :)

Hoppas ni allihop har en bra fredag, jag har varit i skolan. slutade halv fyra och började halv nio. så en ganska lång dag. efter skolan gick jag och andre till Mcdonalds och tog något litet, och sen följde jag honom till spårvagnen :) 
Sen gick jag runt i stan i en och en halv timme ungefär, tills kajsa och alex kom. kollade runt lite till i stan och sen gick vi och tog en fika :) hallonpaj med vaniljsås och en stor cocacola! :)

Fick köpt mig en handväska i dag, en lite större modell eftersom jag inte har någon. har bara min skolväska som jag använder överallt, och den börjar bli riktigt sliten även om de inte var så längesen jag köpte den. men jag e nöjd över att ha köpt en ny iaf :)
Ska visa er hur den ser ut någon gång ;D

Nu ska jag se om de finns nåt gott o äta, sen kolla på tv en stund. kommer säkert tillbaka sen :)

kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: