2010-02-07
 22:22:10

Godnatt

Hej. Godkväll.

Jag är hemma hos mamma och har varit det ett tag. Bara legat på soffan framför tvn hela kvällen, tröttnade och hoppade in i duschen, eller ah ett bad. låg väl där i en halv timme. nu sitter jag här för äntligen blev datorn ledig, mamma hade ockuperat den när jag kom hem! fixa trådlöst internet! :P

Jaja, nu sitter jag här, fick precis reda på att min farmor och farfar antagligen kommer på konserten, tillsammans med min kusin Alexandra. nu är jag glad! :) har inte träffat dom på, två år? änna dags att ta upp kontakten igen, tiden går alldeles för fort o vill inte gå miste om så mycket tid med nära o kära.

Ja, nu ska jag sitta här litegrann sen går jag o läggermig. jag är riktigt trött.. men vill inte riktigt lägga mig än..

Godnatt iaf! =)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: