2010-02-21
 23:06:56

hej på er (:

Har inte skrivit så mycket det senaste, har bara njutit av mitt lov och när jag inte pluggat så har jag varit med min underbara älskling och bara njutit av ledigheten.. Imorgon börjar skolan igen och man kommer tillbaka till stressen..
Ingen lust alls för det men vad ska man göra. man är tvungen.

Efter skolan imorgon ska jag träna med camilla, zumba! =)

Vi hörs nästa gången jag får tummen ur röva och skriver ;) haha!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


TUBA [bloggen om outfits :D]

fin blogg! :D



annars.. jag bloggar om outfits varje dag, kläder, insperationer och varje dag massa tips! =) hoppas du gillar!



PUBLICERAT: 2010-02-22, 20:50:45 | URL: http://tubas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: