2010-02-24
 16:37:57

home from school - 24 februari

Hemma från skolan.
Blev inget idrottprov idag. kom lite annat i vägen..
Men samhällskunskaps redovisningen blev gjord iaf, tror inte det gick så bra dock.. hmm.. jaja.
Den är gjord iallafall vilket är positivit. slipper jag ha den släpandes bakom mig..

Matematiksprovet som skulle varit på fredag är framflyttat till tisdag, bra. engelska redovisningen till måndag, daniel var sjuk i måndags. idrottprovet tills på onsdag. alltså grejer o göra måndag tisdag och onsdag. men jag ska klara det! :)

känns som att de ändå börjar kännas lite mer lugnt nu iaf. känner inte lika mycket ångest som innan.. men de kommer väl tillbaka snart om jag känner mig själv tillräckligt bra.

vad gör ni idag?
Dagsbeskrivning / 2 kommentarer


It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Hoppas det gick bra !



PUBLICERAT: 2010-02-24, 18:34:13 | URL: http://itsyouandme.blogg.se/
anonym

jobbigt att ha mycket i skolan, ja vet hur de kännssss. o ja blir aldrig nöjd med något även om det för andra verkar as bra.aa om du fattar :P., ja e hemma o är sjuk as trist.. nu måste jag plugga!:S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: