2010-02-23
 10:12:00

Tisdag

Hej :)

Jag sitter i skolan, ensam. har inget att göra så jag sitter här med min dator och gör inget vettigt alls. kanske ska se till o göra klart Samhällsuppgiften så jag är redo med den imorgon när vi ska ha samhällskunskap då vi ska redovisa den.

Imorgon har jag idrottsprov med... panik. vill inte.. men det är lika bra att få det gjort så att jag slipper gå runt och tänka på det hela tiden. jobbigt att dra ut på det hela tiden.. var ju sjuk när själva provet var så nu ska jag göra det imorgon istället. hoppas det går bra för jag vill ha mitt MVG! :)

Jag hade sånglektion klockan 9 imorse till klockan halv 10. en halvtimme alltså. och nu har jag håltimme till halv ett!? ork! när andre har slutat sin lektion så ska han få hjälpa mig med en grej och så ska vi äta lunch, så jag hoppas tiden går fort :) men andre slutar elva..en timme kvar.. orka inte vänta.. men jag blir tvungen till det.

Ska hitta något kul på datorn så går tiden fort ;D

Jag skriver Kanske senare. får väl se. ha en bra dag annars :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: