2010-01-12
 21:57:29

100112

Hej på er.
Nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart ta mig en dusch och sen lägga mig framför tvn och bara slappna av.

Var på gymmet idag, klockan 5 tränade vi BOX och sen lite FYS. sen körde jag och camilla igenom vårat styrkepasschema en gång och fan Peter har gett oss riktiga utmaningar. shit vilken träningvärk jag har efter igår, imon kommer vara Ännu värre för idag körde jag på som fan! gjorde mitt allra bästa på varenda maskin! innan har jag ju tagit det lugnt och latat mig en del kan jag ju erkänna, så nu sätter jag igång på riktigt!

Efter gymmet åkte jag och mamma hem, åt varsin hamburgare och sen hämtade vi Diesel hos Carolina. Åkte med honom hem till pappa och där var jag en stund tills mamma kom och hämtade mig för en stund sen och lämnade mig hos henne. hon är nu och jobbar så hon är hemma om två timmar typ.

Vad har ni andra hittat på idag? :)
kram! <3

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: