2010-01-13
 07:26:15

101301

Godmorgon,  jag är uppe!
Idag börjar jag egentligen klockan 10 med naturkunskap men min Ensemblegrupp ska repa litegranna, hoppas alla kommer ihåg det nu så vi inte bara kommer några stycken. känns så jävla onödigt då.
Men jag ska iaf åka om typ en timme för att hinna komma i tid.

Går i skolan till ca 2 idag, efter det ska jag sätta mig ner och planera lite med Carolina om Sceniskt musikprojekt, vi är fyra stycken i den gruppen som typ har mest att göra. Biljetter ska göras, program ska göras, cafét ska planeras, biljettinsläpp ska fixas, planeras när biljetterna ska delas ut och komma in igen. Ja det är massa olika grejer. Men vi ska fixa det på fyra pers! :) Vi ska visa hur grymma och duktiga vi är som tar vårat ansvar. för nu när vi är så lite så syns det direkt om man jobbat på som fan eller om man skitit i det. så vi ska fan jobba på som fan och höja våra betyg! ;)

Efter det ska jag träffa Svenskaläraren för att få hjälp med den senaste uppgiften vi fått för jag har inte fattat ett skit, så det är änna dags att ta tag i ett möte med henne o få hjälp.

Efter det drar jag till gymmet, kör lite kondition om jag hinner Intervall på 38 minuter sammanlagt. Klockan 5 ska jag på Aerobic. Yeah! :) Harjag inte hunnit Intervall innan så tar jag det efter. Kan itne köra styrketräning idag eftersom jag körde det måndag och tisdag. så jag kör nog på torsdag och lördag också :) YEah, jag kör på nu som fan! kommer vara helt slut. haha :)

Nu ska jag fixa mig o äta frukost så jag hinner, ha en bra dag! =)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Anonym

vet inte varför jag skriver riktigt, men känner mig på sånt depp humör så måste skriva av mig, känner du dig me ibland att allt känns så konstigt hopplöst o man känner sig rastlös och orolig typ? exakt sån känner jag mig nu...kan dock tipsa om en as bra låt om man känner sig såå.. OWL city. fireflies! om du inte hört den, lyssna :D den e fin!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: