2010-01-14
 22:45:44

101401

Vem är du ANONYM!? :)
Jag vill veta! Är du någon som skämtar med mig eller finns det verkligen en person som är så lik mig? :) haha. tell me! please :D Vi kanske kan prata litegrann. msn? :)

Jag vill iallafall bara berätta att jag faktiskt lever, idag har jag dock inte varit på gymmet vilket var otroligt skönt. Att bara ta en ledig dag efter skolan. Har dock typ bara pluggat, ätit mat och slappat framför tvn, skönt!

Imorgon har redan en skolvecka gått och allt börjar sätta igång nu. Har redan en massa läxor, grupparbeten och ett omprov att göra. jaja, jag ska fixa detta!

Nu har jag inte så mycket mer att säga, jag skriver mer när jag har tid nästa gång för nu ska jag lägga mig på soffan och om en stund sova ;)

Skriver nog inte så mycket imorgon, skola och sen en myskväll med älskling ;) <3 ska bli skönt. bara han och jag, och bara tänka på oss två =) love it! så skriver säkert på lördag, ska till gymmet på morgon/dagen men sen e jag hemma och då kan jag säkert skriva, men behöver plugga en del och städa mitt rum, så vi får helt enkelt se hur  mycket tid det blir över.

Jag lovar att jag hör av mig så snart jag kan iallafall ;)
Hoppas ni mår bra och har det skit bra! för det försöker jag ha! :)
Lycka till i skolan imorgon ni som har det, och lycka till med allt annat ni andre :D
Ha en bra dag imon, godnatt och sov gott! :) <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: