2010-01-16
 10:19:05

101601

Godmorgon :)

Jag är hemma hos pappa, igår var jag och älskling här och myste hela kvällen eftersom pappa jobbade så nyttjade vi lägenheten :)
Jag lagade en god middag, bakadpotatis med bacon och stora lövbiffar! FY vad gott det var :) + vitlöksbröd till det :D mums!

Efter det tog vi en dusch och sen myste vi framför tvn med kladdkaka och nötter :) Vi såg filmen Zombieland. Helt ok film, haha. lite små sjuk och rolig emellanåt :) borde ni se faktiskt :)
Sen kom pappa hem och då låg vi bara i sängen och tillslut somnade jag, jag var ganska trött alltså. vilket jag är typ VARJE dag nu för tiden.. har somnat på soffan hemma hos  mamma två kvällar. vilket inte är så värst bra för min rygg men vad ska jag göra. älskar att somna till tvn, har ju ingen tv i mitt rum hos mamma. lite tråkigt sådär!

Diesel hoppar runt i min säng och leker med en penna :s typ skoj? haha. verkar så iaf ! :)
jag ska ta och busa lite med honom nu och sen göra ägg och bacon! mums så gott :D

Camilla kommer lite senare och så ska vi ta och plugga allt som behövs pluggas klart. duktigt av oss! (:

kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: