2010-01-17
 18:08:36

101701

Hej : )
Nu är jag hemma hos pappa, och nu börjar vi en vecka hos honom igen. Fan vad tiden går fort.. hinner ju inte ens packa upp innan man ska byta hem igen.. jobbigt.
Men sånt e livet.

Vad har ni hittat på idag?
Jag vaknade upp hos min älskling och låg o drog mig ett tag. sen tog vi en promenad hem till mamma där jag städade lite och packade min väska inför en vecka hos pappa. blev rätt mkt packning. sen satte jag mig och pluggade matematik. ska göra provet imorgon.. åh.. jag vill inte! :( jag MÅSTE fixa detta. får inte sabba detta imorgon.. faen.. press!

Jaja, efter en stund följde andre mig hem till pappa och så drog han vidare hem till honom. vad har jag gjort sen jag kom hem? Packat upp, suttit vid datorn och .. ingenting? haha.
Jag ska alldeles strax ta lite mat, sen ska jag plugga ett VG tal från varje kapitel och sen ska jag belöna mig med att kolla på The hills :D ska börja om från säsong 1 och sen se allihop :D Jag följde the hills för längesen och har nu glömt av vart jag var, så ska börja om och se alla säsongerna :) Tråkigt att Lauren inte är med nu i de nya ju =/ men jaja, jag hinner inte komma till de nya avsnitten på LÄNGE! haha :D

Jag måste plugga engelska sen med .. orkar inte.. men det är ett måste.
ja det var litegrann från mig,. kanske skriver lite senare :)

puss på er! <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: