2010-01-28
 20:27:55

102801

Hej på er :)

Jag kommer att börja skriva igen, i min takt. vet inte hur ofta eller hur mycket. men jag märkte hur mycket jag saknade att skriva av mig och få visa er bilder. jag tänker varje gång jag tar en bild denna ska upp på bloggen och sen kommer jag på att nämen nej jag bloggar ju inte längre.. så det är änna dags igen! :) kände att de kanske är en ganska bra idé att ha den här bloggen.. få skriva av sig ibland och bara få ha något att vända sig till när man sitter ensam och inte har ett skit att göra.

Så jag kommer som sagt att börja skriva igen! :) hoppas jag har några trogna läsare kvar, förlåt att jag svek er. kommer inte göra det nu! :)

Vad hittar ni på idag? :)

Jag börjar om med en fin ny blogg :D vad tycker ni?

Ha dt så bra! :) <3

The one and only Mikaela / 1 kommentarer


anonym

ååh va bra!! ;D ,, ja de e fan as bra att ha en blogg o skriva av sig, det e ju mänskligt att man mår dåligt då och då. o inte konsitgt alls när det e sånt här jävla väder o as kallt!! :) hehe..



jag har sjukt tråkigt , är sjuuk, hemma från skolan, skönt som fan men ändå lite ångest. för vad jag missar :P....

jag mår inte speiellt bra nu heller...men som man säger, alling ordnar sig tillslut, har det inte det, så är det inte slut än!! ( välrdens bästa ordspråk) :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: