2010-01-29
 15:44:36

102901 - min fredagskväll.

Vad ska ni söta människor hitta på idag?

Jag ska mysa med min älskling en fin kväll som denna. Ska laga en god middag och överraska honom litegrann! ;) tur att han inte läser min blogg, hehe.

Om en timme ungefär kommer min mammas kompis och lämnar sin hund också för jag ska vara hundvakt. Ska ha honom fredag-söndag. haha. älskar att passa honom, men hatar att gå ut! framförallt nu i detta kalla jävla vädret!  men vad gör man inte för att hjälpa varandra här i världen ;)

Men jag ska iallafall ha en riktigt mysig kväll tillsammans med min fina pojkvän, hoppas ni får en underbar kväll iaf! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Piinky

tack så mycket & detsamma =)



kram



PUBLICERAT: 2010-01-29, 17:43:57 | URL: http://piinkys.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: