2010-01-29
 15:32:48

102901

Jag har iallafall nu kommit hem från skolan, fredagar är inte så långa i skolan vilket är riktigt skönt. på det nya schemat är det bara:

Ensemble klockan 08:30-11:00
Lunch
klockan 11:00-12:00
Skapande verksamhet: 12:00-13:10
Matematik: 13:30-14:10

Riktigt skönt och gott schema, iallafall på fredagar. ska inte säga så mycket om de andra dagarna..  haha.

Har precis startat Matematik B-kursen. Vilket är ganska roligt, med en ny kurs =)
Lite svårare bara, och allt kommer att gå i ett snabbare tempo. Men jag ska klara detta, ska ligga i som fan. gjorde det i början av Matematik A men sen latade jag mig och jag fick bara ihop det till ett VG, jag som satsade på MVG. Men nu ska jag göra mitt allra bästa för att få det högsta betyget som jag kan få! :)
my lovely school / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: