2010-01-31
 18:07:57

103101

Hej på er (:

Jag kollade en massa The Hills-avsnitt igår och man blir så beroende! haha. Iallafall efter ett x antal avsnitt  så gick jag ut på en runda med Basse(hundvakt ni vet...). Mötte upp André samtidigt :)
Gick hem, gjorde något att äta och tog oss ett bad =) Sen kollade vi på filmen Whats love got to do with it på 5an. Bra film =)


Idag har jag inte gjort så mycket, tog oss ännu ett bad, hehe.
Packade och drog hem till pappa. Så nu är jag här, ska vara här i en vecka nu. skönt att träffa Diesel igen :) min sötnos! han börjar bli så stor ju :D

Har fått pluggat lite idrott och gehör och musiklära med så det är bra. Har prov i idrott imorgon, och prov i gehör och musiklära på torsdag. panik.. men det är väl bara att plugga o hoppas att det går bra. Japp.

Nu ska jag se om jag hittar nåt att äta, kurrar i magen. sedan väntar THE HILLS!! =)

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: