2010-01-09
 23:26:01

älskar dig vännen.

Tack Erika för att du finns där för mig! när jag behöver dig som mest.
En vän som du är en sånn vän jag behöver.. som alltid finns där och som alltid har något svar på allt . som alltid försöker ditt yttersta för att hjälpa mig och göra mig glad. tack erika!
Jag älskar dig söta människa! <3

godnatt!



Du med Camilla, Älskar dig! <3
The one and only Mikaela / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Shit.. blir helt tårögd nu ju..

Du anar inte hur mycket du betyder för mig & hur glad jag är att vi har hittat varandra.

Du är en stor del av mitt liv.

Jag älskar dig MikaelaJacobsson <3



PUBLICERAT: 2010-01-09, 23:28:33 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: