2010-01-08
 16:09:50

dåligt med uppdatering.

Sorry för dålig uppdatering igår, även om jag satt hemma hela dagen.
Efter skolan åkte jag hem, vad gjorde jag? inget vettigt alls tror jag.. Jo jag städade typ hela lägenheten, FÖRUTOM mitt rum. Smart! yeah.. får ta det en annan dag. för idag orkar jag då inte, trött? JA!
Vaknade typ 20 gånger inatt och mådde jättedåligt. gick upp drack mjölk för hade ett riktigt jävla sug efter det och sen försökte jag somna om, vilket typ varje gång tog 20 minuter.. så räknar man ut det så har jag inte fått så jättemycket sömn inatt precis. så idag är jag helt slut..

Min älskling kommer hit om en stund, undra vad vi ska hitta på idag.. vad ska man äta liksom? han äter ju ingen skit längre, han äter itne det som är gott. så vi får väl se vad vi fixar. om inte han ätit innan han kommit hit.. då får jag iförsej äta ensam.. ah.. vi får se.  vi ska iallafall kolla på film senare iallafall, kommer säkert somna som jag typ Alltid gör när vi kollar på film. Jag blir så sjukt trött av att ligga i soffan framför tvn. men det finns ju fan inget annat att göra vid den här årstiden. det är ju för fan SVIN kallt ute! det går inte att vistas ute längre, man fryser ju fan ihjäl. jaja.. nog från mig..

skriver kanske sen. kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: