2010-01-02
 13:22:07

godmorgon

Godmorgon från mig.
Gick väl upp för en halv timme sen typ, iårkväll kollade vi på Oceans Twelve (stavning?) och sen somnade jag. var riktigt trött.
Nu står älskling i köket och gör pannkakor (: mums! så ja ska gå upp alldeles strax och äta, det ska bli svin gott för jag är riktigt hungrig just nu.

Vad jag ska göra idag? Ja har ingen aning, hoppas på att bara få vara med älskling hela dagen. Idag har vi varit tillsammans i 9 månader. tiden går riktigt fort alltså. jag älskar dig så sjukt jävla mycket andre! <3

Jag kanske går hem en stund sen iaf, gör mig iordning och lite så. går ju runt i andres shorts och en stor t-shirt. håret står åt alla håll och jag känner bara att jag vill göra mig iordning. haha. ick runt så här hela dagen igår med så det är änna dags nu.

Nu går jag upp och äter, skriver kanske sen <3 kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: