2010-01-11
 22:28:56

hej på er

Hej på er.
Här sitter jag vid min dator hemma hos mamma. jag e helt slut!
Jag var hemma, ingen aning! lite innan halv nio eller nåt.. varit på gymmet sen klockan halv 5!
Först var det ett kort möte med Peter om att byta maskiner, sen var de dags för Zumba klockan 5! Fy fan vad skoj det var, och jobbigt. man blev varm direkt! Det ska jag då fortsätta gå på varje måndag =)

Efter Zumban satt vi och väntade på att Peter skulle bli ledig igen så han kunde fortsätta hjälpa oss :) Så han visade oss villka maskiner vi ska börja med från och med imorgon. skönt att byta schema lite, har tröttnat på de gamla. så om en månad byter vi igen :) han ska hålla koll på oss nu så vi håller ordning på träningen! :) det ska vi ;D

Vad har ni andra gjort idag?
Jag har ätit middag och duschat, d e vad jag gjort sen jag kom hem från gymmet. snart ska ja sova. för jag e helt jävla slut!
Imorgon är det en lång dag i skolan och sen gymmet!

Hörs imon =)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: