2010-01-06
 21:59:51

hej på er :)

Hej på er.
Andre kom hit en stund förut, vi kollade på en film som var helt ok faktiskt. Surrogates tror jag den hette =)
När han hade gått kollade jag på en film på 3an som alldeles nyss var slut, så jag satte mig här vid datorn med en skål nudlar =) gött!

Nu pratar jag med Camilla och Älskling på msn.
Jag och camilla planerar lite träning, vi ska träna på fredag, då ska Erika med ;)
På måndag ska vi träna Zumba! Något nytt som jag aldrig tränat innan, ska bli kul att testa :) är någon slags dans typ om jag har förstått det rätt. Hoppas den är lik Afrodansen för den var fan svin kul och bra! Men den har de inte kvar länge :( så hoppas Zumba är lika rolig och bra!

Camilla nu kör vi igång på RIKTIGT! Vi ska hålla träningen igång nu, lova mig det? :)

Puss, kram & love! <3


Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: