2010-01-10
 16:27:29

Hej :)

Jag är hemma, igårkväll mötte Andre mig utanför Pappa och så gick vi hem till honom. Spelade Poker på internet och lyssnade på musik. Sen la vi oss i sängen runt 2 tiden och jag somnade direkt! helt sjukt trött varje dag nu för tiden. fattar inte varför.. jaja.

Gick upp runt 11 imorse, åt frukost och efter en stund kom Andres syster med hennes barn. Gud så söt hon är! :) helt sjukt.  Mörkt hår och MÖRKT blåa ögon. helt underbara. :)

Efter en stund gick jag och Andre till bussen som tog hos till bplan, gick till Hemtex och kollade efter några fina gardiner. hittade några men de var Dyra. Jag vill också ha kuddar som jag kan klä sängen med, och ett snyggt överkast :) Plus sängkläder. hittade kuddar, gardiner och sängkläder. men inget överkast. köpte dock inget eftersom jag inte har några pengar men jag ska prata med pappa så får han köpa det till mig ;) har ju Inga gardiner just nu :p

Efter Hemtex åkte vi till stan, andre skulle kolla hur mkt hans bröder får för sitt Playstation 2 och massa spel. Plus guitarhero + gitarrer. sen gick vi runt och kollade lite. var inne på Cubus efter som jag har presentkort där, men hittade inget speciellt. gick till Rut m.fl. där jag också har presentkort, där jag dock hittade ett par jeans :)
Ska fixa en bild om ni vill se :)

Sen gick vi till hemköp, jag köpte en rakhyvel och sen gick vi och köpte några grejer andre behövde hem till sin tv.

Nu sitter jag här hemma, andre är hemma hos honom och jag ska snart ner och tvätta. suck.. inte riktigt sugen på det direkt. men aja..  måste ju, pappa är och jobbar.

nu blir det fixa kort på jeansen, visa er och sen ta nåt litet o äta. sen ner i tvättstugan! kram! <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: