2010-01-01
 20:46:24

Ja är hemma i göteborg, sovit typ hela dagen.

Hej :)
Jag är hemma i Göteborg och har varit det sen typ klockan 1.
Var på centralstationen klockan ett och då åkte jag och andre till wieselgren för att käka rejält med kebab. han en kebabpizza och ja en kebabtallrik. fast vi delade lite hejvilt och daniel, henke, emma och wojt kom förbi och åt de med. kebabpizza ;) fyfan. vad gott det är! fast jag mådde illa så fort jag började äta men tryckte i mig så mycket jag orkade allt för att hålla mig mätt under dagen. Efter pizzan åkte jag och Andre hem till honom.

Vi tog ett 2 timmars långt bad, bubbelbad. jag somnade minst tio gånger i badkaret. bland en massa skum och med en pojkvän. helt sjukt skönt vare! :)

Efter det la vi oss i sängen och jag somnade nog direkt, sov väl någon timme medan andre kollade på tv. sen åt vi lite tacos och sen la vi oss i sängen igen. somnade igen ^^ haha.
Nu är Andre i affären och köper lite godis, mums!  :) 
Hoppas det kommer någon bra film på tv om en stund som vi kan kolla på, och hoppas att jag kan hålla mig vaken. haha. somnade typ 6 imorse och blev väckt klockan 10-halv 11. så jag är änna lite trött. hah.

Men jag skriver nog itne mer idag, men ska försöka att skriva imorgon :)
Hoppas ni hade en underbar nyår och jag visar er Lite bilder när ja kommer hem ;) vet inte hur länge jag stannar här. Andre ska kansketill skolanoch spela in imorgon, men jag vet itne riktigt än hur det blir med det. vi firar 9 månader imorgon så jag vet inte än vad som händer, men jag skriver när jag kan!

Ha det! :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: